14 december 2009

Lucia för tredje gången...

Ikväll har Ellen och hennes kör framfört sitt Luciatåg för Nunnorna i Vadstena. Jag skrev igår att det var fantastiskt fint, idag var det ännu bättre! Kan ju bero på att det sitter naturligtvis bättre för varje gång de gör sitt framträdande, men också för att lokalen var mindre och närheten till publiken större. Hur som helst fint. Vi var flera stolta mammor som satt längst bak o bara njöt.

Jag har semester idag:) det är aldrig fel. På förmiddagen var Emilia och jag och träffade kompisar och bytte lite julklappar. Alltid lika mysigt att träffas.

Emilia och liten tomtenisse: Måns

Efter fikat åkte Emilia och jag till sta´n för att boka något i resväg. Det är nämligen så att min man fick ett presentkort som varade i tio år. Imorgon är det sista dagen att utnyttja det!! Hur kan det komma sig att tiden går såååå fort. Vi har hela tiden sagt att vi ska åka någon stans men vi tar det inte nu men sen.... Hur som helst så har vi nu lyckats använda det, det blir både resa till Göteborg för hela familjen samt en teater för bara Bengt o mig. Kul att ha så mycket att se fram emot. Bäst att lägga in om mer semester:))

1 kommentar:

  1. Hejsan!!!
    Låter jättemysigt med Luciatåg hos nunnorna!!!!
    Hoppas allt är bra med er!! Här är det bra (peppar peppar ta i trä...)= bäst att tillägga :o). Känner av julstressen, bara! :o(
    Stora kramar från Camilla

    SvaraRadera