20 augusti 2009

Sommar igen


Vad härligt, sommaren kom åter till oss. För mig som fortfarande har semester är ju detta toppen. Men även när man jobbar är det ju trevligare med sol än regn och blåst.
En liten sumering av onsdagen:
Emilia och jag njöt av solen och så kom grannepojken och lekte en stund, det kan ju inte bli bättre. De fikade på altanen och båda var så glada och uppspelta.
Ellen var på 9-årskalas efter skolan, de hade haft kul med femkamp, hamburgare, läsk och marängsviss.
Själv fick jag SMS från en jobbarkompis att de skulle gå ut och äta på kvällen, så det blev att sätta fart för att fixa till sig till respektabelt skick:) Jag åt laxplanka, de som känner mig blir inte förvånade, jag äter nästan alltid fisk. Den var supergod.
När jag kom hem så hade Ellen jätteont i ena örat. Eländet värkte hål fram på natten, stackarn så ont hon hade. Idag är hon hemma från skolan, mår väl "skapligt" men är förkyld och riktigt täppt i näsan.

1 kommentar: