1 mars 2010

OS-avslutning

Så var OS över för den här gången. För mig hade det gärna fått hålla på ett tag till:) Inte minst med tanke på hur duktiga våra svenkar och svenskor har varit. Riktigt kul! Lagom till avslutningen fick jag klar Ellens OS-mössa, bättre sent än aldrig kan man säga. Nåja, jag började med den efter nio igår kväll så det tar ingen lång stund att tillverka en dylik.


Ellen provar sin nya mössa

Emilia var snabb att hämta sin mössa också
Nu ser vi i vår familj fram emot Vasaloppet på söndag. Det är lite av en tradition att följa tv-sändningen. Jag har tjuvstartat idag genom att via SMS och datorn följa två av våra grannar som kört öppet spår. Stort Grattis till ER båda. Tur att jag hade semester idag;))



1 kommentar:

  1. Vilka otroligt fina mössor du har virkat!!!!!!!!!! Fick du bort snön ur makens stövlar? :-)

    SvaraRadera