9 november 2010

Tisdag

Familjen utökade datorbeståndet förra veckan, det är väl märkligt att två datorer inte räcker till fyra personer!? Eller är det möjligen jag som är lite mossig, uppväxt utan dator och som vid ett tillfälle på högstadiet fick prova ABC80. Hur som helst så skulle jag ansluta nämnda dator till internet men se det ville inte vårt bredband. Samtal till leverantören som lovade komma. Idag kom en tekniker och vips så var bredbandet med på noterna. Kvällen har ägnats åt att komma underfund med denna pjäs. Jag måste säga att jag är ganska stolt över att lyckats ladda hem fotoredigeringsprogrammet på egen hand. Förra gången fick min snälla grannfru hjälpa mig. I förmiddags åkte Emilia och jag till staden för lek och fika. En glad och nöjd dotter var det på vägen hem.Vårt experiment med kladdkakemuffins igår föll så väl ut att Ellen tyckte att hon skulle få provbaka efter skolan idag. Lillasyster som nu är expert på området instruerade mer än gärna:)
Ha en skön kväll
Kram Anita

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har haft det!!!!
    Hoppas du tar dig till jobbet imorgon! Jag kommer väl efter och kollar... :-)

    SvaraRadera