14 november 2010

Fira far

Den gångna helgen har vi firat far och morfar. Lite bilder från "kalasen".Först ut var min far som vi besökte igår eftermiddag och kväll. Som seden bjuder behöver morfar alltid hjälp av sina småflickor att öppna sina presenter så även igår.Bengt fick konkurrens om "sin" dag av namnsdagsbarnet Emilia. Men det var ju bara trevligt att få dela tårtan med lilltjejen.
Nu är det hög tid för mig att gå till sängs, föregående natt blev allt för kort eftersom jag väcktes av en gräslig värk i magen/bröstet och som inte gav med sig. Till slut var det bara att ta en taxi till akuten där jag blev grundligt undersökt/behandlad. Nu känner jag mig mycket bättre och hoppas få sova gott inatt.
Ha en god kväll
Kram Anita

1 kommentar:

  1. Härligt med paket;) Usch aj,aj hoppas det inte var något alvarligt med dig.
    Här har det varit positivt med hästarna nu, 4-åringen är kvalad och startklar;)

    SvaraRadera