10 oktober 2009

En trevlig kväll.

I somras hade jag nöjet:)) att fylla jämna år! ( 40 ). Det är ju väldigt trevligt att träffa alla vänner i samband med högtidsdagar även om själva åldrandet i sig har sina sidor. Det är ju både positivt och negativt att bli äldre tycker jag. Vad jag ska komma fram till är att jag av några av våra grannar här i byn fick bowling och restaurangbesök i present och detta har vi varit på ikväll. Vi var ett glatt gäng som kom till bowlinghallen med varierande kunskaper, men så roligt vi hade. För egen del har jag spelat en gång tidigare, det var i gymnasiet, och det är som ni kan räkna ut några år sedan. Tro det eller ej men det blev en strike för mig, måste erkänna att jag är ganska nöjd med det men ändå skojigare var att Emilia slog en strike. Lilla gumman så glad hon blev. Kul att vi alla i så olika åldrar kan spela och ha så roligt tillsammans. Ellen lyckades inte med någon strike men hon är sugen på att åka tillbaka och lära sig mer. Lite besviken är hon, för det så att Ellen har nog fått någon av pappas tävlingsinstinktsgener:), men det är som sagt bara att träna på och det var i sanningens namn mer tur än skicklighet att jag fick in en fullpoängare. Timmen gick väldigt fort, och sedan bar det av till Bella Notte där vi åt god mat och hade en trevlig kväll tillsammans.
Emilia på väg mot sin strike.


Anders som är proffs på bowling, instruerar Ellen.



Några bilder från Bella Notte.




Henrik som skötte kameran på restaurangen.

Tack till Er alla som var med och gjorde den här kvällen så glad och till ett fint och roligt minne för mig och min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar