14 maj 2010

Ridning

Ikväll när jag stod och pulade lite med kvällsmaten ringde telefonen, det var Bengt som undrade om jag tittat ner mot stallet nyligen. Nej det hade jag inte. Så jag tog mig en titt och där nere rider Emilia på fjordingen som för tillfället bor här. Blev ju tvungen att fatta kameran och ut för att fota.




Sicken duktig liten unge

I hastigheten hittade jag inte några av mina egna skor utan hoppade i Ellens nya träskor, jo dom är för små, och så här "sur" blev Ellen över det. Men det var nog ändå ganska kul kan jag se på hennes min. Efter att Emilia ridit både länge och väl fick Ellen också rida en stund men då hade mor haltat in i träskorna och missade det tyvärr. Hoppas det blir fler gånger. Var till Tomatboden i Varv och köpte lite tomater på eftermiddagen, det börjar komma flera sorter nu. Det är ju så fantastiskt gott med dessa nyskördade primörer.

Ha en god kväll

Kram Anita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar