18 mars 2011

Award

Jag har fått en Award! Kul tycker jag och tackar Bonnfrua för den.
Det är en award som delas ut till bloggar med mindre än 100 följare men som man tycker borde uppmärksammas av fler.
Reglerna är enkla och enligt följande:
  • Det är en bloggaward som du har möjlighet att dela ut till 3-5 av dina favoritbloggar (med färre än 100 följare)
  • Du meddelar bloggaren genom att ge en kommentar i deras blogg. Du berättar att den är en av dina favoriter och att den blivit utnämnd till en Liebster Blogg.
  • Den som tar emot den skickar vidare till 3-5 av sina favoritbloggar.

Jag lämnar awarden vidare till dem av mina läsare som vill ta emot den av mig.

Igår fyllde Bengt år och firades redan tidigt på morgonen av de pigga döttrarna.

Ikväll får vi äta tacos själva eftersom Bengt åkt med Langoustine till Örebro. Tobbe håller i tömmarna, vi hoppas närkingarna fått ordning på banan efter det myckna snöandet inatt och idag. Vi håller våra tummar för dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar