11 februari 2011

Fredagsmys

Ikväll har det varit en annorlunda fredagskväll hos oss. Inga tacos, bara ½ familjen hemma! Att bara Emilia och jag är hemma beror på att Night Call har startat i Örebro och Bengt behövde en hästskötare med sig. Det blev en tredjeplats och jag tror de är nöjda med insatsen.

Lite bilder från V75 i Mantorp i lördags. En stor dag för Ellen eftersom hon och tre andra barn fick visa upp sig bakom två av travskolans hästar på banan i samband med första loppet. Pirrigt och jättekul.

Fredagsmys med popcorn och tända ljus.


Syskon när det är som bäst!

Ha en skön helg

Kram Anita

3 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig em! :-)
    Vi myste också med popcorn 3/4 av familjen då 1/4 körde snö inne i stan med sin slunga.

    SvaraRadera
  2. kram min vän. jätte fina bilder!!!!! Tessa

    SvaraRadera
  3. Hej vilken fin blogg du har jag halkade in här och ville bara lämna ett avryck att jag varit här
    annelie
    thibia.blogg.se

    SvaraRadera