2 april 2010

Vår...

....i luften

....städning

Så vill jag sammanfatta långfredagen hos oss. Vi har vårstädat lite hos oss idag. Fönstren på övervåningen har fått sig en omgång. Ellen har rensat lite på sitt rum samt fått en fåtölj som stått i hallen tidigare in till sej. Jag tycker det är så kul att göra om och förändra lite, det piggar upp. Balkongdörren har stått på vid gavel en lång stund och den friska vårluften har fått komma in. Underbart.


Tjejerna har målat sina ägg i eftermiddag, tack fru Svensson för dem!


Våren är starkare än vintern nu! Lite högar finns dock kvar.
Glad Påsk önskar jag er alla bloggläsare.
Kram Anita

7 kommentarer:

  1. Tjusiga ägg! Önskar dig och familjen en riktig GLAD PÅSK!!!
    kram Millan

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka ägg så stora.
    Glad Påsk önskar jag dej.
    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Snygg vårändring på bloggen!!!!!!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. så fint :)
    glad påsk!!
    kram Fru SVensson

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag har en award till dej . Titta in på min blogg.
    Kram Birgit

    SvaraRadera
  6. Mycket fin sida, känner lite vår på din blogg. Delar med mig en award till dig. Kolla min blogg. kram Millan

    SvaraRadera