8 april 2010

Award

Skam den som ger sig heter det ju. Med lite god hjälp och envishet försöker jag på nytt med min Award:) som jag fått både av Millan och Birgit. Nöjer mig med att skicka den vidare till 2 st.

1 Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg.

2 Skriv vem du fått den ifrån

3 Ge den till 12 st

4 Länka till dessa

5 Meddela dem du ger den till

Jag ger awarden till:

Fru B med bloggen Livet på en gårdhttp://frunpagarden.blogspot.com/

Ann-Charlotte med bloggen Fyra årstider-mitt liv på landethttp://mittlivplandet.blogspot.com/

Idag såg jag 2 sädesärlor på Maxis parkering, vårtecken så säkert som något.

Igår när jag åkte hem såg jag en som jag trodde stor flock med rådjur långt ut på ett hjärde. Jag blev tvungen att stanna för att räkna denna stora hop. När jag hade kommit till sju såg jag till min förvåning att några i flocken började flaxa! Långt håll o svaga ögon.. det var en blandning i flocken av rådjur och tranor! Närmare bestämt ca 25 tranor. Så otroligt stora de är.

Ha en god kväll

Kram Anita

3 kommentarer:

  1. Att tranor är så stora...
    Tack själv för pratstunden! Behvdes både idag o ikväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du fixade det!!! Men det är inte lätt precis.
    Vi har också tranor...roligt att titta på dem när de gör trandansen.
    kram

    SvaraRadera
  3. Annelie Dahlqvisttorsdag, 08 april, 2010

    Hej Anita nu har jag varit inne och läst din kanon bra blogg hitta din sida genom Jenny. Önskar att jag oxå kunde skriva så bra fortsätt det glädjer säkert många.

    MVH Annelie Dahlqvist

    SvaraRadera