11 september 2011

Är det höst redan?

Ja det verkar så, inte för att jag har något emot hösten MEN den kommer så fort och jag kunde som vanligt tänkt mig att ha sommar ett tag än!

Bloggen har varit styvmoderligt behandlad en längre tid och inte vet jag om det blir någon bättring på den fronten:) men här kommer några nedslag från sommaren!


Ellen och Manda som nu är tillbaka på jobbet som travskoleponny.
Emilia lärde sig cykla samma dag som skolan började.


Ellen på väg in med sin klass.


Emilia och hennes kompisar i tåget till skolsalen första morgonen.


Svampår är det ju, vi har bärgat ett antal kg kantareller.


Vallarnas friluftsteater i Falkenberg, vi såg "Pang på pensionatet".


Ellen i Rättvik


Vi prickade in några riktiga sommardagar vid Siljansbadet i Rättvik, det är livskvalitet det!
Ha en skön kväll.

Kram Anita






3 kommentarer:

  1. Sedärja, du har bloggat, bytt header och hunnit med idag! Snygg header förresten, börjar bli dags för mig med att hitta nåt höstigare...
    Ha det bra på jobbet imorgon, jag ska nog gå och snyta mig nu. :-(

    Granntanta

    SvaraRadera
  2. Varmt å skönt på bilderna!!! Och söta små flickor...
    Vår dator har strulat (igen) så alla mailadresser är spårlöst borta...så om du kan, vill , vågar så skicka den gärna till mig :o)
    kramisar Camilla

    SvaraRadera
  3. Tänk snart är det sommar igen. Jösses vad det går fort!!
    Kram till dig från mig!!! Camilla

    SvaraRadera